#60570 Оффис Менежер – Захирлын туслах ажилтны сургалт

2017/06/27 12:01

0

  • Оффис Менежер – Захирлын туслах ажилтны сургалт
Зарын дэлгэрэнгүй
Манай Академи нь: Оффис менежер - Албан хэрэг хөтлөлт хосолсон СЕРТИФИКАТ олгох 14 хоногийн 100 хувь ПРАКТИК сургалтандаа элсэлтээ авч эхэллээ.

Сургалтын хугацаанд эзэмших ур чадварууд:

• Төр захиргааны болон аж ахуйн нэгж байгууллагын үйл ажиллагаанд хөтлөгдөж байгаа баримт бичгийг боловсруулах
• Архив хөтлөх
• Нарийн бичгийн ажлын зохион байгуулалт хийх
• Баримт бичгийн стандартын дагуу боловсруулалт хийх
• Ирсэн, явсан баримт бичиг хөтлөх, бүртгэх
• Эмх цэгцтэй ажлын байрыг бий болгох
• Оффис хэрэглээний тоног төхөөрөмжийн хэрэглээ /хэвлэх, хувилах, скайнер, факс ашиглах/

Нэмэлт хичээл:
• Ms Word, Ms Excel, Ms Power Point программын хэрэглээ
• Интернэт хэрэглээ: интернэтийн орчинд албан ёсны и-мэйл бичих аргачлал, хайлтын системийг ашиглах

Та бүртгүүлэхээр ирэхдээ: 1 % цээж зураг, Иргэний цахим үнэмлэхний хуулбар
Манай хаяг: Багшийн дээдийн Арслантай гүүрний баруун урд
АЗМОН төвийн 2 давхарт, 204 тоот
Мэдээлэл, зөвлөгөө авах утас: 99127464, 89306565, 90121516, 70119599
Вэб: www.chadamjacademy.mn
‪#‎И_мэйл‬‬‬‬‬‬: info@chadamjacademy.mn

www.Zarsonin.mn сайт танд зар сурталчилгаа байршуулах санаанд оромгүй уян хатан боломжийг санал болгож байна

Холбогдох утас: (+976) 9861-5050